#2 Yamaru

Drugi uczestnik naszego fankomiksowego konkursu to Yamaru, która wysłała nam także fanart jakiś czas temu. Dla odmiany forma zwięzła. Nawet bardzo.

kliknij aby powiększyć

2. Yamaru

└ Tags:

Dyskusja (28)¬

  1. icywind says:

    Jestem na nie.

  2. fafner says:

    Lepsze niż poprzednie ale jakoś ten minimalizm mi nie podchodzi.

  3. Undermine says:

    Jest fajne jako fanart nie jako komiks.

  4. Michi says:

    krótko zwięźle i na temat , jestem na tak . :)

  5. Renat says:

    Mi się podoba, genialne w swojej prostocie :D

  6. Dzika Kostka Toaletowa says:

    A mi się podoba, proste, zrozumiałe i nawet śmieszne! :)

  7. Katty Chylińska says:

    A mi sie bardzo podobało :) jestem na tak

  8. Katty says:

    A co wy chcecie więcej od betona :) 2 kadry to i tak jest już na niego za dużo :P

    ogólnie fajny… nwet grafika jest znośna :)

  9. Fiz says:

    Niby jest jakaś pointa, ale nie będę , mogło być lepiej, gdybyś zrobiła coś takiego że Cement opowiedział śmieszny żart i następne 2 kadry pokazują panikujących ludzi a ostatni kadr ukazuje wybuchający świat, wysłałbym do was może jakiś pasek ale skończyły mi się rysiki 0,7 do ołówka i do tego nie mam fotoSzopa, każda wymówka jest dobra :S

  10. moonvelvet says:

    dobre :)

  11. Darius says:

    zbyt banalne

  12. Calthrop says:

    Hyhyhyhyhy ^^
    Dobre to jest, ale jak dla mnie fanart raczej niż komiks. Jestem na nie mam zdania.

  13. Bolesny says:

    podoba mi się

  14. oRkA says:

    Dobra, to postaram się dać wam tu namiastkę profesjonalnej oceny.

    Historia przedstawiona w cale mnie nie porwała, jakoś jej nie czuję. Rysunku nie oceniam, bo beton przypomina mi prace Picassa i jeszcze błędnie bym to zinterpretował, chociaż Grzyb atomowy genialny w swej prostocie. Ok żartowałem, z tym grzybem, co nie znaczy, że i tak mi się nie podoba. Sam temat jest tandetny niczym ogromny pomnik Aragorna zbudowany w szczerym polu, niby powinien porwać miliony, ale jakoś głównie wywołuje zmarszczony grymas na twarzy. Tak naprawdę uśmiałem się dopiero gdy spojrzałem na pierwszy niżej komentarz ( czł. betona).
    Generalnie zabrakło mi tu dowcipu, akcji, kolorów i puenty, zaś beton posiada dodatkowy palec.
    Dał bym 3/10
    tasiemcowi zwierzaka dał bym 2/10

    (Nie oznaczy to, że aż komiks to aż taka lipa, po prostu stosuję skale ocen dla dzieł genialnych, co znaczy, że oceniając totalną szmirę ocena będzie ujemna)

  15. Katty says:

    coś Sędziowie nie chcą się wypowiedzieć :) co teraz zrobicie?

  16. skrż says:

    czuć w tym kopsowy klimat

  17. ytron says:

    Narysowane jak stolcem na piasku, ale powiedzmy że mogę być na tak, choć nie wiem co możesz nam zaoferować w półfinale. Stolec jest just stolec.

  18. Nayia says:

    Hmm… nieco lepsiejsze, ale takie… jakieś… o, już wiem… MIAŁKIE! Chybkie, żmudne, brawurowe, skondensowane, koherentne, spolegliwe, ale MIAŁKIE!

    (kto nie wie, o co kaman, polecam skecz “Samochód-chłodnia” KMN :3)

  19. pkb says:

    No i lecimy z jednej skrajności w drugą. I bynajmniej nie mam na myśli, że ten komiks jest dopracowany i na wysokim poziomie ;p. Krótkie. Dużo ZA krótkie. I też niezbyt odkrywcze. Może, gdyby to czymś poprzedzić, to wyszłoby lepiej i dodało temu jakąś dwuznaczność chociaż czy coś… A tak, to jest słabo i nie bardzo wiem, co miałoby sprawić, że pomyślałbym, iż chcę zobaczyć jeszcze jedną twoją “pracę”. No, ale koniec końców, mogę sobie nie chcieć – a i tak reszta jury załatwiła mi już tę “przyjemność”…

  20. Katty says:

    dajcie nowe bo sie nudze… (musze sie uczyć) :P

  21. kupciak says:

    Spoko, nie powiem. Na pewno lepsze od poprzedniego (chociaż to o niczym nie świadczy :| )

  22. icywind says:

    pkb ;*

  23. oRkA says:

    Oceniłem komiks to i ocenię jurorów, żeby nie było, że zbyt bezpiecznie się czują bo to tylko oni strzelają, a do nich nikt.

    Katty – “Ładnie – nie ładnie”, “podobało mi się- nie podobało mi się”, “jestem na tak- jestem na nie”. Rany, może się wysilisz i coś więcej napiszesz, chociaż by małe uzasadnienie dlaczego tak. Juror, raczej mało obiektywny, nie posiadający własnej skali oceniania na podstawie której mógłby ocenić komiks. Ten jest lepszy niż poprzedni (pomimo, że i tak lipa) to jest na tak :\ Zwierzak może na komiks pomysłu nie miał, ale przynajmniej się napracował.

    ytron – pisze krótko zwięźle, ale nie do końca jestem pewien czy na temat :) Najpierw chuj, potem stolec. Stawiam, że następnym razem użyje słowa dupa, albo cycki podczas oceniania komiksu (to pewnie zależy od poziomu komiksu kolejnego uczestnika) :)

    pkb – człowiek na właściwym miejscu we właściwym czasie.Nie akceptuje słabizny i wie na co zwracać uwagę, chociaż jak dotąd nie było trzeba skrupulatnie przyglądać się komiksom bo wszystkie na pierwszy rzut oka były słabe.

    Fiz – nie jest Jurorem, ale ocenia, a to się ceni…nie ok żartowałem, wszyscy i tak mają w dupie co inni myślą o tym komiksie, a już zwłaszcza jeśli ten ktoś napisze o tym z 200 słów.

  24. Poprostupolski says:

    Lol, Beton ma freda zamiast ręki.

  25. Katty says:

    @ Orka nie wiem czy wiesz ale Chylińska jest ta dobra… nie czepia sie każdego szczegółu i dotego jej odpowidzi zazwyczaj sa krótkie!
    np
    a ja powiem krótko: jestem na tak
    a moim zdaniem wszystkie dźwięki miałeś w dupie
    panie Zbyszku jak ja nie powiem tak to pan nie da mi spokoju… wieć jestem na tak
    hahahahah…. dobre jaja były ale jestem na nie
    oooo…. patrz ta mało w różowym jest słodka
    a mi sie bardzo podobało

    tego jest dużo
    A i nie wiem czy wiesz ale komentujemy tu komiksy a nie jurorów! Wieć albo komentujesz komiks albo nic nie mów

  26. Darius says:

    ale jak dla mnie oRkA ma rację, gdyż od jurorów wymaga się wręcz głębszej oceny, a nie tylko: “podoba mi się.. bo tak! i całujcie mnie w d…”

  27. Jan Jansen says:

    Lalala:D. BARDZO DOBRZE. Faktura Betona oddana dużo lepiej niż w orginalnym komiksie. Błyskawiczne przejście na puentę kojarzy mi się z walką muhammad ali vs najman (trwającą niecałą sekundę). Szybki atak, dobry obraz, oryginalna forma (ocenianie po dopasowaniu do szablonów to przy sprawdzaniu testów gimnazjalnych a nie konkursie twórczym).
    Ale przede wszystkim… milion razy lepsze od nr1 i nr3

Jeżei nie widzisz swojego komentarza, poczekaj cierpliwie. Mógl zostać zaklasyfikowany przez filtr jako spam. Jeśli nim nie jest, wkrótce go tu zobaczysz.

Skomentuj¬